נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים הבאה אשר תחל באוקטובר 2024.
התכנית במתכונת חד שנתית, דו שנתית ותלת שנתית בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית, בשיתוף החוג לפסיכולוגיה אוניברסיטת חיפה ובאישור איט"ה.
תעודת סיום הלימודים מטעם ביה"ס, החוג לפסיכולוגיה אוניברסיטת חיפה ואיט"ה תוענק לבוגרים אשר סיימו את כל חובותיהם בתכנית ההכשרה.
תנו לעצמכן ולמטופלים שלכם מתנה משנת חיים והוסיפו לארגז הכלים שלכם את הידע המגוון, היעיל ומבוסס הראיות של ה CBT (טיפול קוגנטיבי התנהגותי) הנחוץ לנו היום יותר מאי פעם.
מטרת התכנית לבסס לימוד מעמיק, חווייתי ואינטגרטיבי של עולם ה-CBT.
לשם כך מושקעת מחשבה רבה באופי וגודל קבוצות הלימוד, בבחירת מרצים מומחים בתחומם ובריבוי של הדגמות ותרגולים מבוססי חוויה, כמו גם הדרכה לימודית על מקרים קליניים.
התכנית מתעדכנת בהתאם למשובים קבועים מהסטודנטים המדגישים את איכות המרצים, את היחס האישי ואת התהליך המקצועי שעברו.
הסטודנטים בתכנית מקבלים גישה קבועה לספרייה מקצועית עשירה שממשיכה להתרחב ולהתעדכן גם אחרי סיום הלימודים.
עבור מטפלים שעוסקים בפסיכותרפיה המעוניינים ללמוד לעומק את הגישה ההתנהגותית קוגניטיבית, הן לצורך העשרת נקודות המבט התאורטיות והן לצורך הרחבת אפשרויות ההתערבות הטיפולית. מסלול זה מיועד עבור פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עו"סים, קרימינולוגים קליניים ומטפלים באמנות.
מיועד לאנשי ונשות מקצוע המעוניינים ללמוד, להכיר לעומק וליישם את הגישה הקוגניטיבית התנהגותית בתחום עיסוקם. מסלול זה מיועד עבור יועצות חינוכיות, מרפאים בעיסוק, דיאטניות קליניות, רופאי משפחה ואחים/אחיות פסיכיאטריות.
תכנית זו ממוקדת בטיפול בילד, נוער והדרכת הורים. מלווה ע"י סיווני רותם, MSW מומחית ב CBT, אשר משמשת כאחראית אקדמית ומלווה את התלמידים בכל ימי הלימודים על מנת לאפשר רצף לימודי והתפתחותי מיטיב.
הלימודים מתקיימים בימי חמישי בבוקר 9:00-12:15 ובנוסף קבוצות קטנות להדרכה ותרגול בימי שלישי/רביעי בוקר/ערב לפי בחירה.
מחזור הלימודים יפתח בנובמבר 2024.
הלימודים מיועדים עבור אנשי טיפול ממגוון המקצועות המוכרים על ידי איט"ה: פסיכולוגים, רופאים, עו"סים, מטפלים באמצעות אמנות, יועצות חינוכיות, מרפאות בעיסוק, אנשי סיעוד ועוד. מטרתנו היא שכל איש מקצוע יעסוק בטיפול הקוגניטיבי התנהגותי בתחום הכשרתו, מקצועו ועיסוקו. בתוכניות הלימודים בחיפה ובאונליין ישנה חלוקה לכיתות על פי הניסיון הקליני והעיסוק של התלמיד.